به نظر میرسد ذخیره محلی در مرورگر شما غیر فعال شده است.
برای بهترین تجربه در سایت ما، مطمئن شوید که ذخیره سازی محلی را در مرورگر خود فعال باشد.
47 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل در مجنتو در سال 2020
هر مدیر وب سایت علاقه زیادی به وضعیت ایندکس کردن سایت خود و موقعیت آن در نتایج جستجو دارد. بسیاری از کاربران فکر می کنند روابط عمومی خوب برای داشتن رتبه خوب در گوگل کافی است، اما این کاملاً اشتباه است. با مجنتو شاپ همراه باشید تا برخی از عوامل اساسی در رتبه بندی گوگل را در این مطلب برای شما شرح دهد.
اکنون بررسی خواهیم کرد که کدام یک از عوامل رتبه بندی در مجنتو توسط موتور جستجوی گوگل استفاده می شوند.
پیشنهاد می کنم مقاله ایندکس صفحات سایت در گوگل را نیز مطالعه نماید.
عوامل اساسی رتبه بندی
در حال حاضر، بیش از ۴۰۰ عامل رتبه بندی در موتور جستجوی Google وجود دارد، اما بسیاری از آنها هنوز توسط این شرکت مخفی نگه داشته می شوند. بگذارید ۴۷ عامل شناخته شده را که به طور مستقیم بر "رتبه" سایت شما تأثیر می گذارند، بحث کنیم.
۱- سن نام دامنه شما : سن دامنه یک پارامتر بسیار مهم برای سایت شما است که مستقیماً بر میزان اعتماد به سایت شما تأثیر می گذارد.
۲- کلمات کلیدی در نام دامنه : کلمات کلیدی از سال ۲۰۱۲ در نام دامنه از اهمیت بالایی برخوردار است. وبسایتهایی که در نام دامنه آنها از کلمات کلیدی استفاده شده است از سایت هایی که در دامنه کلمات کلیدی ندارند از لحاظ سئو بالاتر هستند.
۳- ثبت دامنه : دامنه های ارزشمند چندین سال پیش پرداخت می شوند، در حالی که دامنه های بدون اعتبار بندرت بیش از یک سال استفاده می شوند. به همین دلیل از تاریخ انقضا ثبت دامنه برای تعیین سطح "اعتبار" سایت استفاده می شود.
۴- کلمات کلیدی در ساب دمین : کلمات کلیدی در ساب دمین نیز باعث افزایش اعتبار سایت می شوند.
۵- اعتبار دامنه : هر سایت تاریخچه دامنه خاص خود را دارد. برای گوگل بسیار مهم است که یک سرور میزبانی که فروشگاه وب شما در آن قرار دارد هر ماه تغییر نکند یا به هر دلیل خراب نشود، در غیر این صورت، گوگل می تواند سایت شما را از پایگاه داده خود حذف کند.
۶- یک نام دامنه دقیقاً مطابق با محتوای سایت شما : اگر فروشگاه لوازم آرایشی دارید، عاقلانه نیست نام دامنه سایت شما در مورد لوازم ماشین باشد همسان سازی دامنه می تواند در مقایسه با رقبای شما مزیت قابل توجهی به فروشگاه شما بدهد.
۷- اطلاعات عمومی و خصوصی در مورد نام دامنه : اطلاعات مربوط به نام دامنه و صاحب آن را پنهان نکنید، در غیر این صورت گوگل می تواند آن را به عنوان یک چالش در نظر بگیرد، یعنی اگر هویت خود را پنهان کنید مشکلی پیش آمده است.
برای مطالعه بیشتر مقاله بهترین ابزارهای بررسی رایگان سئو مجنتو در سال ۲۰۲۰ را بخوانید.
۸- جریمه شدن صاحب دامنه : اگر سابقه سایت اسپم یا خراب داشتید باید از شر آن سایت خلاص شوید، در غیر این صورت هر سایتی که به نام شما ثبت شده باشد توسط موتور جستجو "بد" تلقی می شود.
۹- ارزش رتبه کلمات کلیدی در صفحه
۱۰- یک کلمه کلیدی در "عنوان" : هرگز فراموش نکنید که یک کلمه کلیدی به عنوان اضافه کنید، این برای سئوی سایت بسیار مهم است.
۱۱- عنوان صفحه باید با یک کلمه کلیدی شروع شود.
۱۲- یک کلمه کلیدی باید در خط "توضیحات" موجود باشد.
۱۳- یک کلمه کلیدی در تیتر "H1" : برجسته کردن عنوان صفحه، استفاده از پر رنگ کردن کلمات یا "H2" برای کلیدهای دیگر
۱۴- کلمه کلیدی سایت باید در متن صفحه و در توصیفات محصول نوشته شود. سعی کنید اما از کلمات و متن های مختلف استفاده کنید.
۱۵- مقاله های طولانی موضوع را بیشتر توصیف می کنند توصیه می شود که از مقالات با ۳۰۰۰ کلمه استفاده کنید.
۱۶- یک کلمه کلیدی باید در ۱۰۰ کلمه اول متن نمایش داده شود.
لطفا مقاله آموزش نصب فروشگاه ساز مجنتو ۲ را نیز مطالعه نمایید.
۱۷-چگالی کلمات کلیدی خود را مشاهده کنید کلمات کلیدی نباید خیلی کم تکرار شوند و نباید آن قدر زیاد باشند که به یک اسپم تبدیل شوند تعداد کلمات کلیدی موجود در متن باید بر اساس مقدار کل کلمات متن تقسیم شود مقدار مطلوب تا ۵٪ است، اما گاهی اوقات تغییرات جزئی مجاز است.
۱۸- در مورد ایندکس کردن کلمات مترادف یا هم معنایی به یاد داشته باشید. این کلمات هم معنی به ربات های جستجوگر گوگل کمک می کند تا معنای واقعی کلمه را درک کنند.
۱۹- برای تأثیر مثبت بر عوامل رتبه بندی، کلمات مترادف را در "عنوان" و "متن" اضافه کنید.
۲۰- سرعت بارگذاری یک صفحه HTML در سایت شما در موتورهای جستجو ی گوگل نقش بسیار زیادی دارد. بسته به سرعت بارگذاری، موتورهای جستجو در مورد کیفیت عملکرد سایت، به ویژه در دستگاه های تلفن همراه نتیجه گیری می کند.
۲۱- محتوای یکسان را در صفحات زیادی از سایت کپی نکنید، این تأثیر بسیار منفی در رتبه بندی کلی سیستم دارد.
۲۲- اگر به هر دلیل مجبور به تکرار محتوا در سایت هستید، از ویژگی "Rel = Canonical" استفاده کنید.
۲۳- سرعت بارگیری یک صفحه در مرورگر گوگل کروم :گاهی اوقات موتور جستجوی گوگل از پایگاه داده های این مرورگر استفاده می کند.
۲۴- تصاویر خود را تا آنجا که ممکن است بهینه کنید، توضیحات را اضافه کنید و مطمئن شوید که "alt" و "title" دارند.
۲۵- بسیاری از مدیران وب بین بارگذاری همزمان همه محصولات و انجام تدریجی آن تردید دارند. ما توصیه می کنیم پس از راه اندازی فروشگاه خود، هرچه بیشتر محصولات بارگذاری کنید زیرا سن هر کالا بسیار مهم است.
برای مطالعه بیشتر مقاله آموزش فعال کردن حالت تک فروشگاهی مجنتو را بخوانید.
۲۶- مطالب خود را مرتباً به روز کنید.
۲۷- تاریخچه به روز رسانی محتوا را مشاهده کنید، باید دقیقاً طبق برنامه انجام شود: یک بار در روز، یک بار در هفته و غیره
۲۸- در مقالات خود از جداول و لیست های مختلف استفاده کنید زیرا این کار باعث خوانایی بیشتر متن می شود.
۲۹- کلمه کلیدی باید در برچسب های "H2"، "H3" قرار گیرد.
۳۰- کلمات کلیدی را انتخاب کنید و سپس متن را با معنای مستقیم و ترتیب کلمات بنویسید. به عنوان مثال. «خرید ماشین لباسشویی» صحیح است در حالی که «از کجا می توان ماشین لباسشویی اتوماتیک خریداری کرد» درست نیست.
۳۱- به همکاران خود کمک کرده و چندین لینک به سایتهای مربوطه با پارامترهای خوب در سایت خود قرار دهید.
۳۲- محتوای سایتهایی که این لینک ها به آنها هدایت می شوند باید به محتوای سایت خود شما نزدیک باشد.
۳۳- اخیراً شایعه ای مبنی بر اینکه گوگل در حال انتشار فیلتر جدیدی است که باعث فیلتر شدن سایتهای می شود که دارای اشتباهات نوشتاری زیادی هستند، بنابراین کیفیت توضیحات محصولات خود را بالا ببرید.
۳۴- تمام مطالب باید منحصر به فرد باشند.
۳۵- یک سرویس مفید اضافی در سایت خود ایجاد کنید، به عنوان مثال سیستم پاسخگویی آنلاین، مبدل ارز و غیره
۳۶- تعداد زیادی از اینک ها به طور قابل توجهی رتبه بندی را کاهش می دهد.
۳۷- تعداد لینک های داخلی یک صفحه باید بین ۳-۷ عدد باشد.
۳۸- سعی کنید فقط از لینک مستقیم استفاده کنید.
۳۹- لینک های خراب را حذف کنید.
۴۰- نظارت مخاطبان نیز بسیار مهم است. به مشتریان خود امکان نوشتن نظر و بررسی را بدهید.
۴۱- لینک های سایت های مرتبط یا رقیبان نیز بر ارتباط سایت شما تأثیر مثبت می گذارند.
۴۲- خطاها در HTML نشان دهنده سایت بی کیفیت است، مطمئن شوید که همه کدهای شما درست است.
۴۳- انتخاب یک ارائه دهنده هاست مطمئن بسیار مهم است.
۴۴- رتبه سایت بسیار مهم است. هرچه رتبه سایت پایین تر باشد سایت شما از جدیت بیشتری برخوردار است.
۴۵- سعی کنید URL ها کوتاه تر شوند.
۴۶- هر صفحه در سایت باید با ۳ بار کلیک در دسترس باشد.
۴۷- قابلیت "جستجو" را در سایت خود پیاده کنید.
همچنین پلاگین SEO Extension را برای چک کردن سئوی سایت مجنتو که به شما کمک می کند فروشگاه خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشید.
البته، اینها همه عوامل رتبه بندی مجنتو نیستند اما عوامل اصلی هستند. اگر به مشاوره دقیق تری نیاز دارید، با متخصصان ما تماس بگیرید.
پیشنهاد می کنم مقاله مقایسه مجنتو ۱ با مجنتو ۲ را نیز بخوانید.
درباره نویسنده
مطالب مرتبط
-
افزایش سرعت بارگذاری فروشگاه اینترنتی مجنتو
سرعت بارگذاری فروشگاه اینترنتی یکی از عوامل مهم افزایش رنک وب سایت است که هر سئوکاری باید آنرا بداند. امیداوریم که این مقاله بتواند به شما در این زمینه کمک کند. -
افزایش سرعت بارگذاری فروشگاه مجنتو با ماژول بارگذاری تنبل تصاویر
بارگذاری تنبل تصاویر سرعت بالا آمدن وب سایت شما در صفحه گوگل افزایش می یابد و به دنبال آن بارگیری مطالب موجود در سایت هم بهبود پیدا می کند. -
مدیریت گزارش های فروش مجنتو
با استفاده از ماژول حرفه ای مدیریت گزارش های فروش مجنتو، مدیران فروشگاه مجنتو می توانند گزارش های فروش را مدیریت و پیگیری کنند. -
مجنتو چیست؟ ویژگی ها و امکانات فروشگاه ساز مجنتو
مجنتو چیست ؟ مجنتو یک پلتفرم تجارت الکترونیک است و جزء پیشرفته ترین نرم افزارهای رایگان، برای طراحی فروشگاه اینترنتی است.