در سرویس پشتیبانی مجنتو ما یک سرویس منعطف را ارائه میدهم به صورتی که مشتری با توجه به نیاز خود می تواند از پشتیبانی ما استفاده کند.

سرویس پشتیبانی مجنتو به صورت ساعتی خواهد بود و شما بسته به نیازتان می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید فقط یک بار یا در بازه ها زمانی مختلف اقدام به خرید سرویس پشتیبانی مجنتو کنید.

مثلا فقط یک ماه و به این صورت که وبسایت شما در این یک ماه به ده ساعت پشتیبانی نیاز دارد. با این کار می توانید بسته به نیاز خود پشتیبانی داشته باشید و راحت تر بتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید.

سرویس پشتیبانی مجنتو شامل چه چیزهایی است؟

سرویس پشتیبانی مجنتو شامل تغییرات جزئی در ظاهر وبسایت و رفع باگ خواهد بود. مثلا در صورتی که نیاز به تغییر تصاویر وبسایت و یا تغییر استایل دارید می توایند سرویس پشتیبانی مجنتو را استفاده کنید.

در صورتی که بخشی از ماژول های شما یا بخشی از فروشگاه شما به درستی کار نمی کند پشتیبانی مجنتو به کمک شما می آید.

آیا این سرویس شامل طراحی ماژول یا اضافه کردن یک بخش به ماژول موجود هم می شود؟

خبر . برای این موارد باید سرویس طراحی ماژول استفاده کنید.

امکان سفارش سرویس پشتیبانی مجنتو به صورت دوره ها متوالی هم وجود دارد؟

بله ... شما می توانید برای یک دوره یک ساله یا یک فصل یا ... سرویس پشتیبانی مجنتو را سفارش دهید. مثلا برای یک سال و هر ماه ده ساعت. در صورت سفارش به صورت سالانه هزینه یک ماه تخفیف داده خواهد شد.

برای پشتیبانی مجنتو به چه اطلاعاتی از فروشگاه نیاز دارید؟

در ابتدا باید خاطر نشان کنیم که سال هاست مشتریان ما به ما اعتماد کرده اند و اطلاعات سرور و یا ادمین مجنتو را در اختیار ما قرار میدهند. از نظر ما هر گونه اطلاعات مشتری کاملا محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه نباید این اطلاعات افشا شود.

بسته به میزان تغییرات اطلاعات دریافتی از شما متغییر است. گاهی فقط اطلاعات ادمین مجنتو و گاهی اطلاعات سرور و گاهی نیاز به دسترسی روت سرور داریم.

برای مثال برای نصب ماژول نیاز به دسترسی سرور است و یا برای طراحی ماژول نیاز به بک اپ از فروشگاه شما داریم.

در صورت عدم رضایت از پشتیبانی چه اتفاقی می افتد؟

ما در ابتدا تمام درخواست های شما را به صورت کاملا روشن دریافت می کنیم و سپس تغییرات را انجام خواهیم داد. در صورت عدم رضایت 70 درصد هزینه بازگردانده خواهد شد.

ایا امکان ارسال فاکتور رسمی در پشتیبانی مجنتو وجود دارد؟

بله در صورت درخواست مشتری فاکتور مورد نظر برای ایشان ارسال می گردد.

در صورتی که نتوانیم براورد زمان مورد نیاز رو داشته باشیم چه کار باید بکنیم؟

با ما تماس بگیرد. ما اطلاعات را از شما می گیریم و فروشگاه شما را بررسی می کنیم و سپس زمان تقریبی را به شما اعلام می کنیم.

 

پیشنهاد می کنم از سرویس پشتیبانی ساعتی مجنتو دیدن فرمایید.