سوالات متداول

در این صفحه بخشی از سوالات متداول شما در رابطه با نحوه فعالیت و طرز کار مجنتو شاپ آورده شده است

در صورتی که هنوز از پشتیبانی قالب یا ماژول برخوردار باشید برای دریافت آپدیت جدید نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.
لایسنس های صادر شده تک فروشگاهی هستند و فقط روی یک فروشگاه اعتبار دارند. اما در صورت خرید مجدد همان محصول (لایسنس) از تخفیف ویژه ما برخوردار خواهید شد. برای این منظور قبل از خرید مجدد با پشتیبانی در ارتباط باشید.
لایسنس ها یک رشته رمزگذاری شده و منحصر به فرد هستند که برای هر محصول صادر می شوند. این کد برای محافظت از کپی رایت محصولات و همچنین تضمین اصل بودن محصول مشتری صادر می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه لایسنس نرم افزاری مجنتو شاپ مراجعه کنید لینک
ماژول های غیر ایرانی مانند ماژول های ایرانی کاملا پشتیبانی می شوند و در صورت داشتن هر گونه باگ یا نقص توسط تیم قدرتمند ما رفع باگ انجام خواهد شد. همچنین در صورت درخواست برای تغییر روی ماژول این کار نیز با دریافت هزینه انجام خواهد شد.
پشتیبانی مهمترین دغدغه فروشگاه های مجنتو است. ما این دغدغه را به خوبی درک می کنیم و از طرفی هم هزینه پشتیبانی برای کسب کارهای تازه تاسیس زیاد است. ما دو نوع رویکرد برای این مقوله در نظر گرفته ایم. پشتیبانی کلی که به صورت قرارداد بین شرکت پیشگامان نسل چالاک و شما عقد می شود و بسته به نیاز و مدت پشتیبانی مبلغ آن متغییر خواهد بود. رویکرد دوم که شامل پشتیبانی ساعتی است به این صورت خواهد بود که شما بسته به نیازتان پشتیبانی دریافت خواهید کرد. برای مثال شاید یک ماه ده ساعت نیاز به پشتیبانی داشته باشید و ماه بعد 30 ساعت، برای این کار می توانید از پشتیبانی ساعتی دیدن فرمایید.
برای این کار با ما تماس بگیرید. ما لیستی از درخواست های شما را دریافت خواهیم کرد و متناسب با نیاز شما برآورد هزینه و زمان را به شما اعلام خواهیم کرد.